Friday, February 16, 2007

To know us bettah

Παίρνοντας την σκυτάλη από τον Νανάκο, παραθέτω εδώ μερικά γεγονότα που θα βοηθήσουν στο να αρχίσει να καταλάβαίνει κανείς τον πλούσιο ψυχισμό μου (μη γελάς).

1) Όταν ήμουν ακόμα Ελλάδα, για μια περίοδο 2,5 ετών ακολουθούσα τον Αλκίνοο σε όσο το δυνατόν περισσότερες συναυλίες του μπορούσα. Τον έχω δει σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Επίδαυρο και θα ήθελα να τον δω και αλλού. Αυτό το κυνηγητό έχει δυστυχώς σταματήσει επειδή άλλαξα χώρα διαμονής. Η αγαπημένη μου συναυλία του ήταν τον Ιούνιο του 2005 στην Θεσσαλονίκη, με ένα καταπληκτικό κοινό και τον Αλκίνοο σε απίστευτη φόρμα. Όταν επέστρεψα στην Αθήνα, με περίμενε στην κουζίνα ο φάκελος με τα αποτελέσματα των εξετάσεων για το παν/μιο. Πήρα τον φάκελο και πήγα στην τραπεζαρία,με τον μπαμπά και τον αδελφό μου να κοιτάζουν τις κινησεις μου εναγωνίως πίσω από τους ώμους μου. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα παγάκια να κατρακυλάνε στην πλάτη μου. Η πρώτη λέξη “congratulations” στο γράμμα με έκανε να μην μπορώ να διαβάσω το υπόλοιπο κείμενο. Ένιωθα πια πλήρης.

2) Τα χειρότερα γενέθλια της ζωής μου ήταν τα 19α, στην Ουγγαρία. Το πρωί είχα διαλέξει με έναν φίλο μου μια πολύ ωραία τούρτα παγωτό για το βράδυ, την οποία και πήγαμε στο εστιατόριο αμέσως. Το ιδιο βράδυ το φαγητό ήρθε 2 ώρες μετά την παραγγελία και η τούρτα λιωμένη καθώς είχε μπεί στην συντήρηση και όχι στην κατάψυξη. Κεριά δεν έσβησα, η μέρα είχε ήδη αλλάξει, και από τα νεύρα μου ένιωθα το αίμα στα ακρδάχτυλά μου να χτυπάει ασταμάτητα.

3) Δεν έχω μείνει ξύπνια παραπάνω από 40 ώρες , αν εξαιρέσουμε τους μισάωρους ύπνους στο λεωφορείο στην πενταήμερη (ναι, ναι,το σωστό είναι πενθήμερη, αλλά δεν μ’αρέσει). Το πιο πρόσφατο ξενύχτι έγινε στο σπίτι στην Ελλάδα μαζί με τα παιδιά στην κουζίνα. Το πήγαμε ξεροσφύρι όλη νύχτα και κατά τις 6 το πρωί γεννήθηκε η ανάγκη να αρχίσουμε τους καφέδες. Η παρέα, αφού ξημέρωσε, μεταφέρθηκε στον κήπο όπου 1 σκούπα και 1 σφουγγαρίστρα ήταν ότι χρειαζόμασταν για να κάνουμε καινούρια πνευμόνια από το γέλιο.Η άλλη κοπέλα της παρέας και εγώ, αφού τα αγόρια πήγαν για ύπνο, αποφασίσαμε ότι πρέπει να πάμε στην Γλυφάδα για ψώνια. Το μόνο νούμερο των τζιν που βρήσκαμε ήταν το 24, και έκτοτε το σλόγκαν που με ακολουθεί είναι «ΠΟΤΕ ΑΝΟΡΕΞΙΚΗ»!

4) Το πιο πρόσφατο ξεκαρδιστικό σοκ που έπαθα ήταν την προηγούμενη εβδομάδα καθώς ανέβαινα την Βας. Σοφίας με τα πόδια. Με σταμάτησε ένας νεαρός να με ρωτήσει αν το κινητό του βγάζει ωραίες φωτογραφίες. Επειδή ψιλοβαριόμουν, του είπα «αμέ» χωρίς να έχω καταλάβει τι ακριβώς έβλεπα στην οθόνη. Τελικά έβλεπα το πέος του σε μεγέθυνση. Γέλαγα μέχρι να φτάσω στο Παγκράτι.


5) Το πιο ενδιαφέρον μάθημα στο φροντιστήριο της Γ' Λυκείου ήταν τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης επειδή ο καθηγητής μας ήταν όλα τα λεφτά. Το πιο κουλ περιστατικό ήταν ένα βράδυ που είχε μπει "φορτωμένος" για μάθημα. Νόμιζε λοιπόν ότι η διπλανή μου μου μιλούσε, και επειδή τον νευρίασε (λίγο ακόμα) κλότησε τον κάδο για τα σκουπίδια,με αποτέλσμα να σπάσει, και τα κομματια του να πετάνε στον αέρα πάνω από τα θρανία μας. 
Ο καθηγητής να βγάζει καπνούς από τα αυτιά κι εμείς να έχουμε
 ψοφήσει από τα γέλια. Πολύ σουρεάλ σκηνικό.
Ο καθηγητής έλεγε εκφράσεις του τύπου " Αντρέα θα σε εκτοξεύσω. Και ξέρεις τι εκτοξεύονται μόνο.. Τα βλήματα.." ή " όταν ο Θεός έπλασε τον Θανάση, τον Ερμή του Πραξιτέλη είχε στο μυαλό του" , οι οποίες διαδίδονταν την επόμενη σε ολόκληρο το σχολείο.

Τη σκυτάλη δίνω στον
 Άλεξ, το Πρόβατο, τον Yo!reeka , τη Μαριλίνα και τον
iblog!

7 comments:

nanakos said...

You ARE the sweetest!!!
Σε φιλώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!

the ibt said...

Ευχαριστώ, AL! Πολύ αυθόρμητο το tagάρισμά σου! Μα πώς με σκέφτηκες; :p

Συγνώμη το 40 ώρες αϋπνίας το έχεις λίγο; Εγώ δεν μπορώ να κλείσω 24, πέφτω σαν το κοτόπουλο.

xx

alienlover said...

nanako mou.. eisai sketi gluka!!!

iblog, katse na kaneis tin puramida kai ase ti gkrinia! :p

Stelios F. said...

Kala, apotheosi i apognosi stin opoia borei na ftasei kapoios gia na dixni sto kinito tou to peos tou se megenthisi!! Oson afora ta sok, apafta na fane kai oi kotes... Tora gia ksekardistiko ego de thimamai kanena... Hmm...

YO!Reeka's said...

αχ κι εσύ, τέσσερις μέχρι τώρα
καλά, θα κάτσω να γράψω ωχ ωχ ωχ

snikolas said...

Γέλασα πάρα πολύ με το 4!

νερα'ι'δάκι .... said...

Aααχ αυτός ο Αλκίνοος! Ολόκληρες περιοδείες έχουμε κάνει για χάρη του! Σε λίγο θα κλείνει και σ' εμάς θέση στο πουλμανάκι! lol