Thursday, February 01, 2007

Dreamgirls

Την ιδέα μου την έδωσε ο Νανάκος μου ο αγαπημένος όταν πριν από μερικές μέρες ανέβασε ένα τραγούδι από το Musical Dreamgirls , πρώτη προβολή το 1982. To τραγούδι μου άρεσε τόσο πολύ που έψαξα και βρήκα και την πρόσφατη βερσιόν (για γαλλικό πήγαινε αυτό :ρ) της ταινίας με τον Eddie Murphie και την Bejonce. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα πολλά από την ταινία, αλλά μόλις την είδα άλλαξα γνώμη. Φταίει μάλλον που μου αρέσουν τα musical (η πρώτη μου επαφή με το είδος ήταν με το Fame στο Λονδίνο για να καταλάβεις). Μερικά από τα τραγούδια μου άρεσαν πάρα πολύ. Ανεβάζω 3 από αυτά και μια σύγκριση του παλιού «And I am telling you I’m not going» με το καινούριο.
(bonus:Η σκηνή πριν από το Listen νομίζω πως είναι πάρα πολύ καλή!)
Enjoy!!

One night only - Jennifer Hudson 
And I am telling you I'm not going - Jennifer Holliday (παλιό)
And I am telling you I’m not going - Jennifer Hudson (καινούριο)
Listen - Bejonce

6 comments:

snikolas said...

Ταινίες musical; Μπλιάχ, να ξεράσω! :)

YO!Reeka's said...

θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα!

ωραίο το νέο template!!!!

alienlover said...

nikola na kaneis oti theleies alla ohi edo mesa. twra pou allaksa to hali, na mou to lerwseis??? (oute_na_to_dianoitheis)


yooo!reeka kai se sena to idio tha pw :P
thnx

Alex A. said...

Θέλει κι ο Γιάννης να τη δούμε! Θα πάμε και θα σου πω γνώμη. Εύχομαι να είσαι καλά.

STATLER-WALDORF said...

Έχω ακούσει και εγώ καλά λόγια…!Παράκληση, μην ξαναχρησιμοποιήσεις το ίδιο χρώμα γραμμάτων για το πόση γιατί έκανα 5 λεπτά ως που να ξαναβρώ το φως μου…

alienlover said...

alex : θα περιμένω την ανταπόκριση :) καλά είμαι.. λίγο πεσμένο το ηθικό αλλά καλά..

statler-waldorf : καλώς ήρθες!! σόρρυ για το χρώμα, δεν θα το ξανακάνω...