Friday, January 05, 2007

χμου...

Μόλις "αναβάθμισα" το μπλογκ μου στον νέο μπλόγκερ που είχε δεν είχε, μου 'κανε τα νεύρα κρόσια. Συνάνθρωποι συμπλόγκερς, βοήθεια. Τα λινκ μου που είναι γραμμένα στα ελληνικά, αλλά και τα ποστ εμφανίζονται στα σουαχίλι και δεν μπορώ να τα διαβάσω. Με explorer και opera έχω τα ίδια αποτελέσματα, έπαιξα λίγο με το encoding αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Κατέληξα στο συμπέρασμα , χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, πως τρία είναι τα τινά : ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε ή και τα δύο (λογικά για να απαντήσετε στο ποστ πρέπει να μπορείτε να το διαβάσετε πρώτα.... ). Καμιά ιδέα;;;

9 comments:

mn8 said...

Ta posts sou pantos fainontai kanonika, kai me Firefox, o,ti kodikopoihsh ki an dokimasa ontos den douleuei.

Na enas kalos logos na min allakso sto beta :)

alienlover said...

νομίζω πως ήρθε η ώρα σιγά σιγά να αφήσω κι εγώ τον &*))(* λατρεμένο μπλόγκερ...
θενξ που προσπάθησες πάντως :)

snikolas said...

Εμένα πάλι… 2 μέρες μετά όλα μια χαρά μου φαίνονται!
Καλή χρονιά δεσποινίς alienlover.
Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου. :)

alienlover said...

oh well, monsieur Nicolas, evala ta links sta greeklish, kai ta post fainetai pws summorfothikan..
euharisto gia tis euhes, kali hronia kai se sas!!

Neilys said...

ki egw gia na sou grapsw auto to comment perasa 40 kimmata me to neo blogger , ase stin arxi mou eixe xalasei oli ti selida , eutuxws opu eixa swsei to temlate sto world!

YO!Reeka's said...

κάτι ξέρω εγώ και αρνούμαι να πάω beta!

alienlover said...

ας ελπίσουμε ότι αυτοί που ελέγχουν τον μπλόγκερ θα διορθώσουν αυτά τα προβληματάκια...

Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα!
Πριν λίγες μέρες άλλαξα και το δικό μου και όλα μια χαρά!
Πρώτη φορά περνώ από εδώ πάω να μελετήσω το παρελθόν σου!

artech said...

Από Safari όλα μια χαρά! ;-)