Friday, January 05, 2007

που είναι η διάθεση;οέο;

Κάπου σε κάποιο μπλογκ τις προάλλες βρήκα ένα πολύ όμορφο τραγούδι, από τον Ρωμαίο αλλά και την Ιουλιέττα, το οποίο σήμερα έπαιζε στο repeat για κανένα μισάωρο. Οι νορμάλ και υγιείς άνθρωποι, αντιλαμβάνονται ότι ακούν το ΙΔΙΟ τραγούδι για τόση ώρα, εγώ όμως επειδή δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, δεν το κατάλαβα. Έτσι κάποια στιγμή, ενώ οργάνωνα το πεδίο μάχης (γραφείο με βιβλία/τραπέζι κουζίνας που εκεί είχα απλώσει τον τραχανά των σημειώσεων) νόμιζα ότι είχα πεθάνει και με ψέλνανε οι αγγέλοι. Ακούστε κι εσείς, αλλά όχι πάνω από 2 φορές στη σειρά:ρ.
Ανεβάζω κι άλλο ένα τραγουδάκι που πολύ το αγαπώ και είχα καιρό να το ακούσω και είναι ο τρόπος μου για να ξορκίσω κάτι ενοχλητικά δαιμόνια που βολεύτηκαν στα όνειρά μου.

Love theme from Romeo and Juliet
Semisonic - Secret Smile

Υ.Γ.: δεν θυμάμαι σε ποιο μπλογκ το βρήκα το τραγούδι, αλλά αν μου πείτε κι εμένα μεγάλη χάρη θα μου κάνετε...

No comments: