Tuesday, April 25, 2006

Γιατί ρε γαμώτο;

Κι ενώ εγώ περνούσα ανέμελα τις διακοπές μου , Μ. Πέμπτη ένας 27χρονος πεμπτοετής φοιτητής Ιατρικής , φίλος πολύ καλού μου φίλου, άφηνε την τελεύταία του πνοή στην κλινική του Σέγκεντ. Τα αίτια ακόμα άγνωστα. Δεν έπαιρνε ναρκωτικά, δεν έπινε και όλα τα τεστ που έγιναν βγήκαν αρνητικά. Ανακοπή καρδιάς το πιο πιθανό. Και λες.. ειναι δυνατόν ρε γαμώτο... ; ......

Και σαν να μην έφτανε αυτό...

Η αδελφή μιας φίλης μας.. 27 χρονών κι αυτή , με δυο μικρά παιδάκια, έχασε τη μάχη με τον κωλοκαρκίνο.

......

3 comments:

mn8 said...

Απλα θα σου πω την μοναδικη απαντηση που με αποστομωσε οταν ειχα κι εγω την ιδια ερωτηση:

Γιατι ειμαστε ανθρωποι.

nanakos said...

Μικρούλα μου αγαπημένη αυτό είναι το μόνο "γιατί" που δεν δικαιούμαστε να ρωτάμε.

Neilys said...

Helloz iwanna!
Kapoia pragmata einai adika.. alla agnwsti i voulisi tou Theou (opws ton antilamvanetai o a kathenas). Giauto as zoume tin kathe stigmi mas oso pio kala mporoume!
ta leme soon!!