Sunday, September 18, 2005

Και η ζωή κυλά φυσιολογικά...


Αίθουσα πληροφορικής , μεσημέρι. Είμαστε 25 άτομα που έχουμε διλέξει Informatics και οι καθηγητές έχουν φρικάρει, δεν το περιμέναν να μαστε τόσοι πολλοί. Οπότε ρωτάνε ποιοί έχουνε μια κάποια σχέση με υπολογιστές και ποιοι είναι εντελώς εντελώς αρχάριοι. Αρχικά σκέφτομαι να πως πως είμαι αρχάρια , αλλά μετά σκέφτομαι πως θα βαριέμαι τη ζωή μου στο συγκεκριμένο τμήμα , οπότε μπαίνω στο τμήμα των προχωρημένων. Όχι οτι νιώθω προχωρημέμη, αλλά δεν νιώθω και αρχάρια,να ξηγιόμαστε(ψωνάρααααα:ρ). Στο συγκεκριμένο τμήμα μένουμε 7-8 άτομα, εκ των οποίων όλοι Γερμανοί εκτός προφανώς της αφεντιάς μου. Στο τμήμα άλλο ένα κορίτσι. Με πλησιάζει ο Μr Nerd (oυστ) . Παραθέτω αυτούσιο τον διάλογο , βαριέμαι να μεταφράζω, σόρρυ.

-Hi!Have you ever seen pc in your life? (ΚΙΙΙΙΙΙCK)
- I beg your pardon?
- YOU ARE A GIRL. (KICK KICK)
-So...???
-You should be at the beginners' class. How advanced do you feel?? (ΟΥΣΤ ΡΕ)
-Not much, but it's non of your business.
-Girls don't use computers. (stab stab stab stab stab)
- Well....I DO.
-Do you have a computer ?
-Sure. (Για κακή του τύχη έχω μαζί μου το laptop μου γιατί ήθελα να τυπώσω μια εργασία.) Wanna see it now???
-You have it with you?
(Είσαι και ζώον , αφου σε ρωτάω άμα θες τώρα να το δείς, λες να μην το χω μαζί μου?)
-Yeah.

Ωστόσο την συζήτηση παρακολουθεί όλη η τάξη και ο καθηγητής.
Βγάζω την Alienlover.
Αντιδράσεις των παιδιών :
-OH MY GOD !!
-SHE'S GOT AN ALIENWARE!!!!
-WHERE DID YOU FIND IT ?
-THIS IS FOR GAMES.GIRLS DON'T PLAY GAMES!!!!!!! (STAB PE STAAAAAAAAAAAAAAB)
-May I see it ??????????????Pleeeeeeeeease.
-HOW DO YOU KNOW ABOUT ALIENWARE?YOU ARE A GIIIIIIIILR.

-My brother studies computer science.

Δίνω λοιπόν το πισί στον πιο φυσιολογικό από τα παιδιά με τον οποίο διατηρώ μια καλή σχέση. Για κακή τύχη όλων έχω φόντο μια φώτο από τις σπηλιές της Ζακύνθου. Τους είπα ό,τι είναι από Ελλάδα,κρεμάσαν οι καημένοι. Μουάχαχαχα. Ωστόσο το γεγονός ότι ήμουν κορίτσι και είχα laptop alienware συζητιόταν για ΑΡΚΕΤΗ ώρα μέσα στην αίθουσα. (Που 'σαι Vipero-san να νιώσεις περηφανόοοοοοος!!!!!)

Αφού εξαφάνησα το laptop , άρχισα να κάνω μια πανεύκολη εργασία που είχε δώσει ο καθηγητής, την τελείωσα μέσα σε 5', σέρφαρα κιόλας, και οι άλλοι ακόμα το συζητάγανε. Ε, έφυγα κι εγώ .... οι άλλοι τώρα αρχίζανε. Μπούχαχα.

Έκτοτε όλοι τους με χαιρετάνε όπου με συναντήσουνε. Τι σου κάνει μια μάρκα...


Άλλο θέμα. Σήμερα πρωί πρωί έκανα χαρούμενη μια καταπληκτική γιαγιά που μένει απέναντί μου και χάρηκα πάρα πολύ... Δεν έκανα τίποτα το σπουδαίο, απλά της έδωσα μερικές κρέπες άπό αυτές που μου έφεραν από Ελλάδα. Καταχάρηκε η γιαγιούλα που την σκέφτηκα, μετά μου έφερε ένα βάζο μαρμελάδα φράουλα, από τα χεράκια της παρακαλώ.Η καλύτερη μαρμελάδα που έχω φάει EVER.

Είναι πολύ απλό να κάνεις έναν άνθρωπο χαρούμενο......

5 comments:

Anonymous said...

Τόσο απλό όσο ένα χαμόγελο =) Τόσο ωραίο όσο μια εικόνα, σαν και αυτή της Ζακύνθου.. Άλλωστε μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις..
Τόσο απλό όσο μια "καληνύχτα"..

Ξέρω πως κατάλαβες τι εννοώ..



Όσο για το σκηνικό στην πληροφορική... Το λαπτοπ μωρή γουρούνα το 'χες μαζί, την ψηφιακή δεν μπορούσες να την έχεις μαζί να τραβήξεις βίντεο το σκηνικό να γελάω δέκα χρόνια.. Φτου σου..
Ή μήπως απαγορεύεται να έχεις ψηφιακή because YOU ARE A GIRL!! Ugh βρε ζώα.. (έπρεπε να πεις)..
Άάάάρε άδικη κοινωνία, έπρεπε να είμαι εγώ εκεί να μου το πουν αυτό να σου πω.. Έλεος..

mistounou said...

Ξεκαρδιστικότατο το post! Αλλά, πήγα και μία βόλτα στα παλιότερα...Εκεί που κατουρήθηκα ήταν άρχισες να τραγουδάς το "Χορό του Ζαλόγγου"....Καλή δύναμη!

alienlover said...

@helena:Ε που νά'ξερα ότι είναι τόοοοοοοοοοοσο βλάκες πια. Έννοια σου όμως, από σήμερα θα πηγαίνω για πληροφορική με digi και dagger. Μουάχαχα

@artemis:Καλώς μας ήρθες στα μπλογκολιμέρια μας. Ξεκαρδιστικότατο το λες να έχεις να αντιμετωπίσεις τέτοια άτομα?? Καλά που δεν ήταν Έλληνες.. θα τους απάνταγα αναλόγως...:ρ

PsyxiatroZ said...

"Είναι πολύ απλό να κάνεις έναν άνθρωπο χαρούμενο... / see the sadness in their eyes... melancholy in their cries..."

alienlover said...

Καλώς ήρθες ψυχίατρε!Ευχαριστώ για το σχόλιο!

Brighten someone's day, θα νιώσεις υπέροχα! (γενικά το λέω)