Thursday, September 01, 2005

Έκθεση

Ώρα να φύγω από τη βιβλιοθήκη, κυρίως γιατί βαρέθηκα και λιγότερο γιατί πείνασα. Προχωράω ανάμεσα σε μια σειρά πορωμένων κομπιουτεράκηδων και φτάνω στα κάγκελα. Αντιλαμβάνομαι διαφορετικό σκηνικό στη σάλα κάτω. Μια μεγάλη μαύρη εξέδρα είναι το πρώτο που βλέπω. Κάτι είχα καταλάβει ότι σήμερα θα γινόταν εδώ γιατι από το πρωί η είσοδος της βιβλιοθήκης είχε γεμίσει με κουστουμάτους κυρίους και καλοντυμένες κυρίες. (Βέβαια το σκηνικό κάτω δεν είχε αλλάξει ακόμα)
Κατεβαίνω για να δω καλύτερα.
Αχα! Έκθεση με καινούρια επαναστατικά φάρμακα και ακουστικά βαρυκοϊας . Για να δούμε...
Καινούρια μηχανάκια, μια συσκευή που μοιάζει με Ιpod αλλά προφανώς δεν είναι, κυρίες που δίναν καραμέλες(!), κυρίους που δίναν διαφημιστικά στυλό και μπλοκάκια, μια γωνία με φυτά και μια μηλιά(!!) και πολλά πολλά μωβ και χρυσαφί μπαλόνια(!!!).
Πάω η δόλια να μάθω τι καινούριο παρουσιάζεται, αλλά ήμουν προετοιμασμένη για ουγγρική απάντηση , και πολύ καλά έκανα δηλαδη..Οπότε με την απορία θα μείνω.
Στην σύντομη βόλτα μου απόκτησα 6 καινούρια στυλουδάκια από τους χαμογελαστούς κυρίους που τα δίναν σε όποιον περνούσε και 2 τετραδιάκια, αρνήθηκα να πάρω παγωτό , γιατί είπαμε, είναι ώρα φαγητού και έχω μαγειρέψει πολύ μούρικο στο σπίτι. Α!Πήρα και ένα πολύ φοβερό πλαστικοποιημένο σχέδιο για το πως είναι το εσωτερικό του αυτιού μας, το οποίο αξίζει πιο πόλύ απ'όλα νομίζω.
Πάντως, για να γίνεται τέτοιος πανικός , κάτι καλό θα εφηϋραν οι κύριοι επιστήμονες (γιπιιιι)!!
Εγώ στο σπίτι μου πήγαινα...

2 comments:

Gypas said...

Δεν έχω κάτι να σχολιάσω απλά ήθελα να φύγουνε τα μηδενικά από τα comments σου γιατί μου την σπάγανε...

alienlover said...

to blog mou exei upertati fimi opws vlepeis.soros ta comments, soros!