Thursday, June 18, 2009

Διλήμματα, απορίες και δημοψηφίσματα!



Vs






Σκέφτομαι εδώ και μερικές μέρες να μετακομίσω στο wordpress.
Ακούω για πιο πολλά templates, πιο λειτουργική σχεδίαση, πιο εύκολη χρήση.
Νομίζω πως θέλω πια να αλλάξω την διεύθυνση-σιδηρόδρομο (δεν ήξερα τότε, ήμουν μικρή), να κυκλοφορώ πια και με ένα όνομα, μιας και με έχετε γνωρίσει και ως Whitefire και ως Radiolover, Alienlover ή απλά το άλιεν αλλά και με το κανονικό και κατά κόσμον μου όνομα Jo.

(Poll1: Να σας πω την ιστορία πίσω από το καθένα, ναι ή ου;
Poll2:
Μήπως να το κλείσω αυτό εδώ και να αρχίσω από την αρχή;
Vote Now!)

[Tώρα βέβαια που το βλέπω και γραμμένο, αυτές οι πολλαπλές ταυτότητες κρύβουν μια πολυσχιδή προσωπικότητα ή μήπως μια γενικότερη έλλειψη ταυτότητας;
Μήπως δεν λαμβάνω αρκετή αγάπη από τους γύρω μου και έχει δημιουργηθεί ένα εσωτερικό πελώώώώώώριο κενό;
Μήπως νιώθω ανέστια;
Χμμ..Τροφή για σκέψη. Σκεψ Σκεψ Εντατίκ που λέει και ο Μπεεες.]

Αλλά έχω και απορίες όπως για παράδειγμα το ιστορικό και τα σχόλια σας πως θα τα μεταφέρω από την άλλη, από τη στιγμή που είμαι στουρνάρ' κομπιουτερικώς;
Παρακαλείστε όσοι έχετε χρησιμοποιήσει και τους 2 servers και/ή μπορείτε να με ξεμπουρδέψετε σχετικά με τη χρήση και τη λειτουργικότητα, τη βολή του μπλόγκερ εν πάσει περιπτώσει, να με ενημερώσετε.
Οποιαδήποτε άποψη θα είναι ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη!


Ντάααααααααανκ ουουουουουου!!!

6 comments:

Hfaistiwnas said...

Προς το παρόν είμαι μια χαρά στο blogger, αλλά για παν ενδεχόμενο έχω μεταφέρει τις αναρτήσεις μου και στο wordpress, έτσι ώστε μην γίνει κάτι και χαθούν όλα...

Νομίζω την διεύθυνση ψηλά μπορείς να την αλλάξεις από τις ρυθμίσεις.. το κοίταξες;;

Unknown said...

1) Για πες…
2) Κάτσε στ’ αγά σου λέμεεεεε…

Την διεύθυνση ξέρεις μπορείς άνετα να την αλλάξεις και τώρα! Elementary!
Βάλε άλλη διεύθυνση στο template και μετά φτιάξε άλλο ένα blog με την παρούσα διεύθυνση που απλά θα έχει ένα post με σύνδεσμο για την καινούργια διεύθυνση!

[Δε με τρομάζεις ;)]

Θεωρητικά πάντως, μεταφορές από blogger σε WP γίνονται….
(Και μιας και μου το θύμισες, κάτσε να ξανακάνω backup το blog μου :p Γίνεται και αυτό από τις ρυθμίσεις τώρα πιά και κατεβαίνει στο σκληρό σου!)

Sweet and bitter said...

Έχει δίκιο ο Ηφαιστίωνας, μπορείς να την αλλάξεις τη διεύθυνση από τις ρυθμίσεις, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις νέο blog.

Πάλι από τις ρυθμίσεις, μπορείς με 2 τρόπους να αποθηκεύσεις το μπλογκ:
1. στο "βασικό" να πατήσεις "εξαγωγή ιστολογίου" (και να το κάνεις μια στο τόσο)
2. στο "ηλεκτρονικό ταχυδρομείο" να βάλεις ένα μέιλ για να σου έρχονται οι αναρτήσεις και τα σχόλια.

Α, και μην πας wordpress - ο Φίλιππος μου λέει ότι του κάνει κάτι χαζά, π.χ. να μην μπορεί να αφήσει κενό ανάμεσα σε παραγράφους. Και δεν μπορείς να βάλεις άλλα templates εκτός από αυτά που σου δίνουν - ενώ στο blogger βάζεις ό,τι θες.

Αυτά, με καλούν κοντά τους οι τύποι διατατικής μυοκαρδιοπάθειας και δε λέει να τους φτύσω :Ρ

Φίλιππος said...

Λοιπόν...
1) το να το αλλάξεις απλά διεύθυνση είναι απλό.
2) Το να μεταφέρεις το blog στο wordpress είναι επίσης απλό. (export το blog και import στο wordpress)

Όσον αφορά στις προσωπικότητες... Μήπως είναι ετερώνυμοι; (σαν τον τρελό Πεσσόα που χώριζε τον εαυτό του σε διαφορετικά πρόσωπα κλπ)
Πέραν αυτού (το συζήταγα κ μ την Άλεξ) ότι κάθε ένας έχει μέσα του "πολλούς". Ουσιαστικά διάφορες πτυχές του χαρακτήρα του κλπ κλπ (τα αφήνω στη φαντασία σας)

mahler76 said...

όχιιιιιι!!!!!!!!!!!!! μή!!!!!!!!!!! blogger rulez λέμε!!!!!!!!!

alienlover said...

Πρώτον! Φίλιππε, καλώς όρισες στις Περιπέτειες, χαίρομαι που σε βρίσκω και εδώ:)

Δεύτερον! Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές, όταν (με το καλό) επιστρέψω στα πάτρια, θα μελετήσω τις προτροπές σας και θα τις κάνω πράξη, γιατί αυτές τις μέρες καίγομαι, τρέχω κ δε φτάνω!!

Τρίτον! Απ'ότι φαίνεται, και προς μεγάλη μου έκπληξη είστε όλοι υπέρ του blogger! Μωρέ μπράβο...!

Φιλιά σε όλους!! Καλό βράδυ!