Saturday, October 18, 2008

Ένα όνειρο πραγματοποιήθηκε


Αν σήμερα νιώσατε μια ευτυχισμένη ύπαρξη, αν στην σιγαλιά του απομεσήμερου ακούγατε ένα αστραφτερό χαμόγελο, μην αναρωτηθείτε, ήμουν εγώ. Σημερα για πρώτη φορά, μετά από σχεδόν 10 χρόνια διακαούς πόθου να βρεθώ πίσω από ένα μικρόφωνο σαν παραγωγός, ήθρε η στιγμή το όνειρό μου να γίνει πραγματικότητα. Σημασία δεν έχει πόσοι άκουσαν ή πού έπαιζα, το ότι ήμουν αφόρητα κομπλαρισμένη κάνοντας πολλά τεχνικά, λεκτικά λάθη, με δυσκινητη ροή και λανθάνουσα γλώσσα. Το μόνο που μετράει αυτή τη στιγμή είναι ότι κατάφερα, τόσο απρόοπτα , τόσο αναπάντεχα να κάνω έστω και άτυπα, ένα μεγάλο όνειρο πραγματικότητα.
Είμαι πλήρης. Είμαι ευτυχισμένη.

17 comments:

Hfaistiwnas said...

Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα ε; Φαντάζομαι τη χαρά σου...!!!
Καλές εκπομπές!!!!

γιάννης φιλιππίδης said...

.
Είμαι σίγουρος ότι έκανες θαύματα.
χαίρομαι πολύ για σένα γιατί γνωρίζω την αγάπη σου για την μουσική. Να είμουν σε μια μεριά να σ΄ άκουγα...

φιλι φιλί καρδιά μου

hourglass said...

Μπράβο, εύχομαι καλή συνέχεια και καλές εκπομπές!!!

Provato said...

[super proud of you!]


όλγουεηζ λάηκ δήζ. (πάντα τέτοια)

KitsosMitsos said...

Συγχαρητήρια! Είναι πολύ όμορφο να μπορείς να εκπληρώνεις τα όνειρά σου!
Μπράβο και πάλι και καλή συνέχεια!

lifewhispers said...

συγχαρητηρια!!!
και οσο παει θα δεις θα ναι καλυτερα!!

Anonymous said...

Ω ΝΑΙ! Ω ΝΑΙ Ω ΝΑΙ
εκανα ραδιο απο το 94 μεχρι το 99
φυσικα και ποτε δεν το ξεπέρασα...
ακομη μου λειπει και τωρα που το λες?
Λες?
Θα τα πας μια χαρα.Να βαζεις ωραιες μουζικες και να μην μιλας πανω στα "λογια" αλλα στην εισαγωγη η στο τέλος για να απολαμβανουμε και σενα και τη μουσικη ε?
Και που σε ακουμε αγαπη?

ΠΑΥΛΟΣ said...

Ουπς!!!

Και πότε με το καλό η επόμενη εκπομπή?

Και που ή πως θα σε ακούμε και μεις?

Unknown said...

Πού σε ακούμε;

alienlover said...

hfaistiwnako, νομίζω δεν μπορείς να την φανταστείς...:))))

Γιάννη μου, απείχα πολύ από τα θαύματα,αλλά που θα μου πάει, δε θα το πάρω το κολάι; θα το πάρω :))

Hourglass, Provate,KitseMitse kai Lifwhispers, σας ευχαριστώ π ο λ υ!!! :)))

Θεία, εννοείται ρε ότι το κυνηγάς να το ξανακάνεις!! το ραδιόφωνο είναι αρρώστια, είναι τρέλα!!

Παυλε και Νταρθίιρ, βιάζεστε αλλά θα σας πω. (...)

YO!Reeka's said...

πωπω τι ωραία!
αντε και δική σου εκπομπή τώρα :)

€lisavet said...

sugxarhthria!bravo sou! :D

alienlover said...

Υο!!!!Reeka!!! Hell yeah !!

Elisavet, thaaanks!!!!!

dung happens said...

:)

Ελπιζω να εχει και λαιβ να σε ακουμενες και μεις στην επαρχια εεε;;

alienlover said...

ναι αμέ, αλλά δεν σας το συνιστώ. καλώς ήλθατε στις Περιπέτειες!

Root said...

μπράβο σου καλή μου. είναι τρομερή η αισθηση του να ζεις ενα ονειρο. δεν εδωσες στιγμα που να σε ακουσουμε. καλη συνεχεια και προσπαθησε να "τεντωσεις" το ονειρο σου στην γραμμη του χρόνου για να σου κρατησει για μια ζωη...

P.S. nice blog

alienlover said...

silence,κατ'αρχάς καλως όρισες στο μπλογκόσπιτο μου! το ποστ δεν είχε διαφημιστικό χαρακτήρα, κάθε άλλο, ήταν απλά κάτι που έπρεπε να αποτυπωθεί και κάπου αλλού εκτός από την μνήμη μου και ο χώρος αυτός είναι πιστεύω ο κατάλληλος. :)