Sunday, October 05, 2008

Κι άλλο άσμα

Για να μην αραχνιάσει το πτωχό πλην τίμιο τούτο μπλογκ, σας ανεβάζω τους στίχοι και το τραγουδάκι που ακούγεται στην διαφήμιση του MacBookAir (καημός μεγάλος) που

α. μου το αφιερώνω
β. παραδόξως έχει εξαιρετικό βίντεο κλιπ
γ. για να τραγουδάτε κι εσείς δυνατά και καθαρά και για να μην είμαι μόνο εγώ weirdo.



I'm a new soul
I came to this strange world
Hoping I could learn a bit 'bout how to give and take.
But since I came here,
Felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake

la-la-la-la-la-la-la-la...

I'm a young soul
In this very strange world
Hoping I could learn a bit bout what is true and fake
But why all this hate?
Try to communicate
Finding trust and love is not always easy to make

la-la-la-la-la-la-la-la...

This is a happy end
'Cause you don't understand
Everything you have done
Why's everything so wrong?
This is a happy end
Come and give me your hand
I'll take you far away

I'm a new soul
I came to this strange world
Hoping I could learn a bit bout how to give and take.
But since I came here,
Felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake

I'm a new soul... (la, la, la, la,...)
In this very strange world...
Every possible mistake
Possible mistake
Every possible mistake
Mistakes, mistakes, mistakes...
Take take take take take... take a mistake
Take, take a mistake
Take, take a mistake

Αny other New Souls?

7 comments:

Hfaistiwnas said...

Πραγματικά πολύ ωραίο κλιπάκι! :)
Και λόγια και ρυθμός! :)
Στο αφιερώνω και εγώ! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

Dr_MAD said...

έχω lost soul

ενδιαφέρεσαι?

το κλιπ πανέμορφο, το τραγούδι χμ χμ χμ

alienlover said...

hf,έχω την εξής απλή απορία. πως τα καταφέρνεις και είσαι πάντα το πρώτο μου σχόλιο; :ρ

μαντάκο μου, απ'ολα δεχόμαστε. ως ταγμένη στην ψυχιατρική, θα σε ισιώσω μια χαρά! φιλιά ρε και μη στεναχωριέσαι.

καλή εβδομάδα guys!

Hfaistiwnas said...

Μα αφού βγήκες στο reader μου, σε διάβασα κατευθείαν!

Είδωλο said...

Οτι εχει η Apple ειναι υπεροχο bitches.

KitsosMitsos said...

Loud and clear περικαλώ!

Root said...

Τέλειο φίλε μου!
Καλημέρα όπως και να είναι...