Sunday, December 10, 2006

Πρόσφατες διαπιστώσεις

1. Έχω πολύ καιρό να ακούσω Γκαραβέλα, και ακόμα περισσότερο να πάω στο Ονόκιο. ( :-( )
2. Τα φορίνια (ουγγρικό νόμισμα) δεν χαλάνε στο πλυντήριο.
3. Η γειτόνισσα δίπλα μου, όσο καλή και να'ναι, έχει αρχίσει να γίνεται ενοχλητική.
4. Η βιολογική κάπαρη είναι το δεύτερο χειρότερο πράγμα που έχω φάει ποτέ. Το πρώτο είναι μια πίτα της γειτόνισσας με δύο δάχτυλα λίπος, κοτόπουλο, πάπρικα και σκόρδο. Πολύ σκόρδο.
5. Ο Tim Burton είναι θεός.
6. Το Ηουse είναι κλάααασεις ανώτερο από το Grey's Anatomy
7. Πάσχω από House-ism
8. O Johnny Depp είναι ο ομορφότερος άντρας που έχω δει ποτέ στη ζωή μου- please, AFTER Sebastian!

4 comments:

snikolas said...

Πρέπει να βγεις έξω παιδάκι μου για μπύρες και ποτά ΤΩΡΑ!

alienlover said...

χαχαχαχ!! λες να με πείραξε το διάβασμα;

(δεν ακούω κουβέντα για τον Ντεπ.-)

snikolas said...

Μόνο το διάβασμα παιδάκι μου; Και ο Ντεπ! Μπουχαχαχαχαχα :)

YO!Reeka's said...

εγώ πάντως όταν είχα έρθει ουγγαρία, τα νομίσματά τους τα λέγαμε Ούν-γγρια :) :) :)