Thursday, June 15, 2006

Για κοίτα κι αυτό..

Όταν ο άνθρωπος δεν έχει δουλειά να κάνει..

video

6 comments:

Αθήναιος said...

Είναι τόσο γελοίο που άρχισα να χαζογελάω.ΛΟΛ

snikolas said...

Εγώ έχω δουλειές να κάνω αλλά θέλω να το δοκιμάσω και ‘γω! :)

dyolf said...

Για κάποιο λόγο προσπαθώ να φέρω στην μνήμη μου αν έχω φάει mentos και μετά καπάκι να ήπια coca cola.
Μάλλον οχι για να μην εκτοξεύτικα πουθενά...

alienlover said...

κ.Αθήναιε...καλως ήρθατε στο φτωχικό μου..
χαίρομαι που σας έκανε να χαζογελάσετε, κι εγώ στην ίδια φάση ήμουν !

νικόοολααααα θα με φωνάξεις κι εμένα να το δοκιμάσουμε μαζίιι;;;;;

dyolf: καλώς ήρθες κι εσύ :) πιστεύω θα το θυμόσουν αν το είχες δοκιμάσει... :ρ

snikolas said...

Φυσικά! :)

Neilys said...

αυτό με την κοκα κολα μ αρέσει πάρα πολύ!!! Πάω να αγοράσω κοκα κόλες σήμερα! χεχεχε