Friday, June 09, 2006

Κρίση ειλικρίνειας

Κατόπιν συνεργασίας , ο αγαπητός Sd54 κι εγώ έχουμε να δηλώσουμε, χωρίς φόβο και πάθος , ότι :

Αγαπάμε όοοοοοοοολον τον κόσμο, εκτός απόοοο :


- τη Βίσση

-το Χριστόδουλο

- τους κομπλεξικούς και μίζερους επαρχιώτες που βρίζουν την Αθήνα

- εκείνον τον Θεσσαλονικιό ταξιτζή που μας ειρονευόταν επειδή είμασταν από την πρωτεύουσα

- τα πρεζόνια γιατί χαλάνε το image της Ομόνοιας

- αυτούς που βάζουν λόγια για μας σε άλλους χωρίς λόγο

-τις αθυρόστομες γιαγιάδες

- αυτούς που δεν ξέρουν ν'αγαπούν

-αυτούς που μας αγαπούν και δεν μας το λένε

-αυτούς που η συμπεριφορά τους είναι too much

-αυτούς που δεν ξέρουν να ντυθούν

-αυτούς που προσβάλλουν την αισθητική μας

8 comments:

enteka said...

lol, τι βλάκας πρέπει να ταν ο ταξιτζής
:)

snikolas said...

Ρε παιδιά… δεν αφήσατε και κανέναν! :)

hopkins said...

Επειδή είμαι ένας επαρχιώτης που βρίζω την Αθήνα, θες να το συζητήσουμε;

Ησυχια said...

και για τους κομπλεξικούς και ψωνισμένους Αθηναίους που νομίζουν ότι είναι κάποιοι δεν έχετε να πείτε τίποτα?
έλεος παιδιά
λέτε κομπλεξάρες τους θεσσαλονικείς αλλά και οι αθηναίοι δεν πάτε πίσω...διαλέγω λοιπόν τη μέση οδό..χαλκιδάρα μου...

hopkins said...

Βασικά απευθυνόμουνα στην Ιωάννα. Βέβαια δεν θα είχα πρόβλημα να το αναλύσω και μαζί σου το θέμα sd54 αλλά αφού δεν μπαίνεις καν στον κόπο να αναρωτηθείς γιατί δεν σας γουστάρουμε, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Αν λοιπόν θες Ιωάννα να το αναλύσουμε, καλώς.

Ησυχια said...

sd μου εσύ μιλάς τόσα χρόνια για μη αγάπη? χμμ είχα την εντύπωση πως μιλούσες για αιώνιο μίσος..
χαχα :):)

alienlover said...

@ έντεκα : δε φαντάζεσαι..

@νικόλα : εεε...πως.... :ρ

αννούκι : καλως ήρθες! :)
ε όχι και όλους... :ρ

Αγαπητά μου παιδιά, Γιώργο και Αμάτα: προς τι η παρεξήγησις; Tο ποστ όπως είπε και ο Σταύρος, είναι χιουμοριστικό, γι'αυτό ριλάξ πλιζ. Και πάλι, χωρίς φόβο και πάθος, έχω δηλώσει και στο παρελθόν οτι εγώ λα-τρεύ-ω Θεσ/νίκη (ρώτα και το Σότρεκ :ρ)! Οπότε μη μου την πέφτετε άδικα :(

Τώρα συγκεκριμένα :

sd54 : όοοοοοολο τον κόσμοοοοο :D Έχεις το ελεύθερο καλό μου εδώ ;)

hopkins : δεν έχω πρόβλημα να το συζητήσουμε, αλλά έχουμε λόγους όταν λέμε οτι δεν αγαπάμε την συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων. Κυρίως γιατί ασχολούνται με "μικρότητες". Για παράδειγμα "γιατί να γίνονται όλα τα έργα στην Αθήνα;". Λογικό δεν είναι όταν υπάρχουν τα χρήματα να γίνονται έργα που θα εξυπηρετούν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμου; Μη μου πεις οτι θέλατε Μετρό/Αττική οδό/Ολυμπιακά στάδια πριν γίνουν στην Αθήνα , γιατί θα σου θυμώσω και δεν το θέλω. Απ'ότι μαθαίνω ξεκινησαν/ξεκινάνε διάφορα έργα και για μετρό και στην Σαλόνικα , οπότε κλείστε το μηχανάκι της γκρίνιας πάραυτα! Άιντε :ρ
Επίσης τρώγεστε με τους Αθηναίους για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου/μπάσκετ απ' ότι παίρνει το αυτί μου. Μα είναι δυνατόν βρε παιδιά;
Ακούω κατά καιρούς και άλλα κουλά από τους μη - Αθηναίους που τα κάνω ντιλίτ από το σκληρό μου γιατί συγχίζομαι. Τσιλ άουτ παιδάκια...Παρόλα αυτά, θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματά σου. Το msn μου το έχεις, ή αν θες το συζητάμε και από κοντά. Ανεβαίνω στην συμπρωτεύουσα σύντομα ^_^

Isihiaa καλό μου, τι ακριβώς εννοείς κομπλεξικούς και ψωνισμένους Αθηναίους; Βοήθησέ με λιγάκι ..Υπάρχουν και εξαιρέσεις σε όλες τις κατηγορίες... Επίσης εγώ δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα στους Θεσσαλονικείς . Εγώ μίλησα για επαρχιώτες εν γένει.. Να ξαναπώ ότι αγαπάω την Σαλόνικα καλή μου;;; :)
Χαλκιδάρα δε λες τίποτα :D

Τέλος , συμφωνώ ότι υπάρχουν και Αθηναίοι που είναι στενόμυαλοι, με παρωπίδες κλπ κλπ. Αυτό που έχω να πω, και απευθύνομαι γενικά σε όποιον τύχει να διαβάσει το μπλογκ, είναι να ανοίγουμε και κανένα βιβλιαράκι, να κάνουμε και κανένα ταξιδάκι, να ανοίγει λίγο το μυαλουδάκι μας, γιατί από την πολλή κλεισούρα μουχλιάζει.

Την αγάπη μου.

Σοφι said...

kai kala ola t alla
ta prezonia
ine thema image?
diladi tous evalan stin omonia ke den teriazoun me ti platia?
an diladi itan sti kotzia tha itan ok me"sas" ke tin esthitiki sas?
tora gia to allo me to pareksigimeno xioumor tou post
to mono xioumor-eristiko ien oti prepi na episimanis tin iparksi tou xioumor gia na gini antilipti-an de xriazete na aresete se olous , episi oli de xriazete na arsoun se sas
opote pio to noima na ekfrazis mesa apo to post
pious den agapas?ap oti fenete eksallou autoi pou agapate ine ligoteri ara as kanate mia lista mautous.