Friday, July 24, 2009

Σε δουλειά να βρισκόμαστε




Αγαπημένα μου παιδιά,


το άλιεν χάθηκε λίγο από προσώπου γης αλλά σαν να νοστάλγησε τη δόξα του μπλόγκινγκ και είπε να κάνει δυναμικό καμ-μπακ!! Οου γιέα!

Κατά τη διάρκεια της απουσίας μου, συνέβησαν τα εξής συνταρακτικά:

-Γύρισα στην Ελλάδα και πλάνταξα στη ζέστη, σε σημείο να νοσταλγήσω την ασταμάτητη βροχή του τελευταίου μήνα στα ξένα. Ένδοξες υγρές στιγμές στο εξωτερικό, τσιτσιριστό ψήσιμο εντός των συνόρων. Άλλαξα το στάτους μου από "alive and kicking" σε "extracting Bebeli".

- Πήγα διακοπές στην κατά το ήμιση πατρίδα μου, τη Λέσβο και ευπειθώς αναφέρω πως δεν υπάρχουν άλλοι προορισμοί.-

- Έφαγα ένα μεγαλειώδες κόλλημα με τις ελιές και τα ντολμαδάκια στο νησί, και τώρα ό,τι κ αν φάω δε μου αρέσει καθόλου.

-Πάντα με άρεκε το ούζο πολύ, αλλά μετά από την επίσκεψη στο νησί, ο δρόμος είναι μονόδρομος. Βαρβαγιάννη Μπλε.

- Το χριστουγεννιάτικο χειρουργείο που είχα κάνει στο χέρι μου δεν πήγε όσο καλά περιμέναμε, οπότε προβλέπεται καλοκαιρινή επανάληψη, αλλά δεν πειράζει γιατί γουή λαβ χειρουργεία!! ^_^

- Επιστρέφοντας από τις διακοπές αποφάσισα να δώσω Proficiency, έτσι για το καλό ρε παιδί μου, γιατί όλα τα 'χω η Μαριωρή, ο Φερεnjές μου έλειπε. Ε, ναι. Αύριο είναι η χαχα, μεγάλη μέρα.

- Αποφάσισα πως όταν με το καλό αποφοιτήσω (καλά έχουμε μέλλον ακόμα :ρ) θα αφήσω για λίγο τα σχέδια για ειδικότητα στη Σουηδία για να πάω για αγροτικό στη Μυτιλήνη. Μη με ρωτάς γιατί, κάτσε σκέψου! :ρ

Αυτά. Αντιός!

Υ.Γ.:Το τραγουδάκι που συνοδεύει την ανάρτηση είναι ένα τραγούδι με πολύ σωστό μήνυμα, που λέει και ο Ζωρζ Πιλαλί.

8 comments:

Unknown said...

Χεχεχε
Έλα τώρα, μπορώ να σου βρω πολλά εξίσου καλά μέρη, αλλά σίγουρα εσύ θα προτιμάς τη Μυτιλήνη!

Analyse this! :p

{Best of luck ;)}

Μπουρδουμπλούμ.... said...

Φτου ρε γμτ, δεν έχω πάει και Μυτιλήνη, θα το βάλω στο πρόγραμμα!!!
Βαρβαγιάννη τώρα που το λες και το παρατηρώ κάπου το χω πιει!

Υ.Γ: Το τραγουδι μ εεεεεεεεεστειλεεε!! χαχαχα

φάβα said...

πρεπει να δινεις τωρα ε?? καλη επιτυχια!! στελνω θετικα βαιμπς, ββββββββββοοοοοοοοοοοοοουμμμμμμμμμμμμμμ

alienlover said...

Darthiirako,εννοείται πως θα προτιμήσω την μάνα πατρίδα, για ποια με περασες? :ρ

[ντανκ ου!]


Μπουρδουμπλουμ, πρεπει να πας ΟΠΩΣ και ΔΗΠΟΤΕ!!! και επειδή δεν είσαι και σίγουρη για το Βαρβαβιάννη, ΠΡΕΠΕΙ να ξαναπιείς για να το επιβεβαιώσεις :D:D:D


Φαβούλα, εσύ ήσουν που έστελνες βάιμπς και πήγα έτσι καλά; αχ τι γλυκό :))))))) ντανκ ου, ντανκ ου!!

Hfaistiwnas said...

Έχεις νησί και το σκέφτεσαι που θα κάνεις αγροτικό;;; Εννοείται εκεί! ;)

Καλή επιτυχία με του χειρουργείο και με προσοχή το ούζο, κάνει άσχημο μεθύσι!!!

alienlover said...
This comment has been removed by the author.
alienlover said...

καλώς το το παιδί! η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα δεν ήμουν σίγουρη ότι είχα νησί, δηλαδή πως να το πω... είχα παει πριν αιώνες, και αυτό ήταν! αλλά μετά τα κοσμοϊστορικά γεγονότα που έλαβαν θέση φέτος, βεβαιώθηκα πως όχι μόνο έχω, αλλά και δεδομένων των συνθηκών, θα το επισκέπτομαι και συχνότερα από δω κ πέρα.

όσο για το μεθύσι, μια χαρά φαντάζομαι είναι, γιατί δεν κατάφερα να μεθύσω (έπεσα στη μαρμίτα με το αλκοόλ στα 5 μου και μου φτάνει μέχρι και σήμερα!)
χαρίζει όμως υστερικό πονοκέφαλο το πρωί αν το μπλέξεις με τίποτα άλλο, κατά τα άλλα, μια εύθυμη ζαλούρα είναι πάντα χρήσιμη σε μένα, αν σκεφτείς ότι το πρωί είμαι *πάντα* δαιμονισμένα ζοχαδιασμένη!

α, και ευχαριστώ για τις ευχές! δε βαριέσαι μωρέ, κακό σκυλί (όπως θα έχετε παρατηρήσει)...


(όλα καλά με τα νοσοκομεία Ηφαιστιωνάκο; σε σκεφτόμουν σήμερα!)

Hfaistiwnas said...

Ας μάθαινα και εγώ κάτι τέτοιο!!! Αλλά δεν έχουμε στο σοι νησιά..
γμτ!
Α μόνο πονοκέφαλο!; Ε είσαι καλά τότε! Αντέχεις!!!
Δεν είναι τόσο καλά τα πράγματα με το νοσοκομείο, νεώτερα σύντομα! Μάκια!
Μόνο και η σκέψη μετράει.. :)