Wednesday, May 13, 2009

Από την πόλη των αγγέλων

Είμαι πολύ μεγάλη οπαδός των μουσικών στις πλατείες και στους δρόμους. Δίνουν στις πολύβουες πόλεις μια άλλη διάσταση, συνήθως μελωδική, ευχάριστη ενίοτε νοσταλγική ή μελαγχολική, και κατά τη γνώμη μου είναι δείγμα πολιτισμού, κουλτούρας και παιδείας.
Στο Στρασβούργο, στην πλατεία του Καθεδρικού ναού, η Yasmeen τραγουδά με μια λυπημένη αγγελική φωνή, χαϊδεύοντας την άρπα της.
Χαλαρώστε, κλείστε τα μάτια και αφήστε την να σας χαρίσει 2 υπέρμετρα μελωδικά λεπτά, κλεμμένα σίγουρα από έναν άλλον κόσμο... :)


2 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Είναι απίστευτα μελωδική!
Μου θύμησες τώρα ένα καλοκαίρι στην Μασαλλία που καθόμασταν σε ένα μπιστρό έξω στον δρόμο και πέρναγαν διάφορες μπάντες, στέκονταν απέναντι, έδιναν ένα μισάωρο ρεσιτάλ και μετά ο επόμενος.

alienlover said...

πολιτισμός και ποιότητα Παύλο μου..
αν σου άρεσε η Γιασμίν λοιπόν, στο www.yasmeensong.com μπορείς να πάρεις το cd της. εγώ το περιμένω από μέρα σε μέρα. την καλησπέρα μου :)