Thursday, January 01, 2009

Κούραση


Αν ισχύει το ρητό που λέει ό λαός πως "όπως μπει η χρονιά, έτσι θα κυλήσει κιόλας"...τα πιάσαμε τα λεφτά μας!!
Η νέα χρονιά με βρήκε στο πιο ανεπιθύμητο μέρος που θα μπορούσε αλλά θέλω να πιστεύω πως όλα από δω και πέρα θα εξελιχθούν καλύτερα, με υψηλά για την εποχή επίπεδα χιούμορ, υγεία και καλή καρδιά.
Φέτος είναι η πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια που τέτοιες μέρες δεν έχω να διαβάσω απολύτως τίποτα, δεν έχω ανειλημμένες υποχρεώσεις, και το να κάθομαι σερί για τόοοοοοσες μέρες μου είναι πολύ περίεργη και άβολη κατάσταση.. που ωστόσο προσπαθώ να συνηθίσω και να απολαύσω.
Στα συν των ημερών οι άπειροι καφέδες με απίστευτες φιλικές υπάρξεις, διάφορες συναυλίες που η αφεντιά μου παρακολούθησε, το ανηλεές ξεσάλωμα και η ντόλτσε βίτα που με τόση επιτυχία κάνω.
Στα πλην κάτι ψιλά που είχαν να κάνουν με νοσοκομεία, αλλά ξεπεράστηκαν!

Φωτογραφίες δεν θα σας δείξω, καθώς έχω μια ασθένεια που δε θυμάμαι πως τη λένε και όλο ξεχνάω την φωτογραφική, θα σας βάλω δυο φαινομενικά ανόμοια μεταξύ τους βιντεάκια όμως, έτσι για το καλό.







Y.Γ.1: Η φώτο απεικονίζει δυο μεγάλες αγάπες - καφέ και μηλαράκια! Όποιος μου φτιάξει τέτοιο καφέ θα τον αφήσω να κάνει ποστ από το macbook μου!!! (μη γελάς, it's the apple of my eye!)
Υ.Γ.2: Καλή χρονιά!!
Υ.Γ.3:Κι αέρα στα πανιά μας!!

10 comments:

xryc agripnia said...

Πρωτον:Aυτο ειναι τρελλο photoshop και δευτερον:αυριο θα τον εχεις!

:)
Καλη χρονια!

alienlover said...

για έναν τέτοιο καφέ έρχομαι Θεσ/νίκη τ_ώ_ρ_α!!!!

τι θα γίνει κοπελιά πότε γεννηθεί το Αθηναϊκό μαγαζί σου;πρέπει να αλλάξω στέκι!!!

xxxx

Σοφία said...

Καλή χρονιά και καλό καθισιό!!

Unknown said...

Αφωτομνησία τη λένε :ppp

Καλή χρονιά βρε ;)

mahler76 said...

θα τον φτιάξω τον καφέ και θα σου ρθω.

Dr_MAD said...

*alzheimer λέγεται

καλή χρονιά μπέμπααα

Hfaistiwnas said...

χεχε τι πλάκα το πρώτο!
Καλά να περνάς (αν και απ'ότι λες περνάς μια χαρά) !!!
Φιλιά!!

Anonymous said...

macbook? Πόσους τέτοιους καφέδες θέλεις; 10? 20? 50? 100? Λέγε γρήγορα.

alienlover said...

Σοφία, μερσί! και στα δικά σας!

Νταρθιιράκο και τρελό αγόρι, μη χάσετε, αμέσως να με πικάρετε! πφφφφφφ

Μαλεράκο και Hack a day, μα τι παιδιά είστε εσείς!! Το coffee junkie που ζει μέσα μου περιμένει τις προσφορές σας!

Ηφαιστιωνάκο, τη Ζουζού την αγαπώ μαααααααααααααααααααα μ'αρέεεεεεεσει κιιιιιι ηηηηηη Κωκώ!!!!

Anonymous said...

ότι προσφορές έχεις για καφέδες +1 παραπάνω από 'μένα...χεχεχεχε!!! :-D