Saturday, January 19, 2008

Tickle me Emo!

Δικό σας!

15 comments:

Sandy Cheeks said...

Χα χα χα, πολύ καλό, το έχω δει μόλις προχτές αλλά χάρηκα που το ξαναείδα. Μπένεις κι εσύ στο χορό όσων θάβουν τα EMO.
Tο ξαναλέω, δεν έχω αλλάξει εξακολουθώ να τα αγαπώ τα ΕΜΟ, ακριβώς επειδή είναι τζαζ.

alienlover said...

ΔΕΝ θέλεις να επεκταθώ.. πιστεψε με...

Sandy Cheeks said...

σε πιστεύω, σε πιστεύω, σε πιστεύω !!!

Anonymous said...

iwannaki mou, pethana sta gelia me to videaki, theikoooo, na 'sai kala, se duskoles epoxes me anevazeis (eksetastikis...pfff)!!!! oso gia to comment sou sto blog mou, ti na pw, apla uperoxo. a, kai exeis fusika dikio mikri mou ;) ! se perimenoume.... filakia pollaaaa!!!

revqueer said...

XAXAXAXA Άψογο, Άψογο!!!

Maria Mikro Analogo said...

Πολύ καλό! :D Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

alienlover said...

@ all: glad u liked it^^

doodleraki μου καλό, η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει. οπωσδήποτε κανονισε με το άλλο το μουρλό dvd nights, σπίτι σου/μου/του δεν με απαασχολεί, και βγάλτε εισιτήρια για εδώ. μας περιμένουν στιγμές απείρου κάλλους.

snikolas said...

Είπαμε δεν είπαμε; ΕΜΟ = Είμαι Μαλάκας ΟΚ?

Marina said...

χα!χα! Ετσι παλιά κοροΊδεύανε και τους χίππιδες!και τους punks, mohicans, όλα μιά ιδέα είνα!

€lisavet said...

ahahaha! teleio!!! :)
kukloforei ontws to kouklaki?

alienlover said...

Νικόλα, you jus nailed it!
Mαρίνα, Hakuna Matata αλλά οι Χίπιδες κλπ δεν χαρακωνόντουσαν για την πλάκα τους. Τα ΕΜΟ το κάνουν, και είναι εις γνώση τους, και θα το ξανακάνουν. Πως το λέμε αυτό ιατρικά; Ψυχασθένεια το λέμε!
Elisavet, googlarοντας λίγο νομίζω πως κυκλοφορεί.

Dr_MAD said...

Τα λεφτά μου πίσω!
Αυτό που πήρα εγώ δε χαρακώνεται!
Χμφ!

Σοφία said...

Τέλειο το βιντεάκι!!!

jojo said...

Aπίστευτο!!!
Ξεκαρδιστικό βιντεάκι!
νασαι καλά! :)

Axis Mundi said...

χαχαχαχα τέλειο!!!
το θέλω!!!!!!