Wednesday, December 26, 2007

To ναρκωτικό μου..

..τις κρύες νύχτες σαν κι αυτήν που οι λέξεις από τα βιβλία μου στριφογυρίζουν και με ζαλίζουν, η λύση είναι η μουσική. Η αγάπη μου για αυτήν και πιο συγκεκριμένα για το έντεχνο τραγούδι είναι μεγάλη, και όσο πιο πολύ το μελετάω τόσο πιο πολύ εξαρτώμαι από αυτό.
Υπάρχουν πολλοί τραγουδιστές που το υπηρετούν αλλά ανάμεσά τους υπάρχουν κάποια αστέρια που δίνουν το είναι τους και με ανασταίνουν από οποιαδήποτε στεναχώρια, αγκαλιάζουν τις λύπες μου και τις γιατρεύουν.
Ένας λαμπερός εκπρόσωπος του είδους είναι ο Μίλτος Πασχαλίδης. Έχω ξαναγράψει γι'αυτόν στο μπλογκ, για το πόσο πολύ αγαπάω τα τραγούδια του, για το βάλσαμο που είναι η φωνή του στην ψυχή μου, για τα συναισθήματα που οι στίχοι του μου δημιουργούν.
2 βίντεο ακολουθούν που σε κάθε τους άκουσμα μουδιάζω.Καλή ακρόαση.




2 comments:

Provato said...

αργκ!!! πάω να σου στείλω το νέο σηντοί Δαίσπηνας Βανδεί, από κατατονια μουδιάζεις, να το ξέρεις. μπεεεε

χρόνια πολλάααααααα λαλαλαλαλαλαλααααααααα! :-)

σμουτς. :-))

alienlover said...

τι να κάνω βρε αγάπη ,δεν φτάνουν τα λεφτα για τα μπουζούκια και αναγκάζομαι να τη βγάζω στις μπουάτ..

ΠΑΛΙΟΖΩΗ!!!