Sunday, May 13, 2007

You rock!!

Το τίμιο τούτο μπλογκ στηρίζει τον αθλητισμό, την τέχνη, τη μουσική, κάθε τι αντικειμενικά ωραίο. Έχοντας εκφράσει στο παρελθόν την ιδιαίτερη συμπάθειά μου για το καλλιτεχνικό πατινάζ, και δύο συγκεκριμένους εκφραστές του, νιώθω την ύψιστη υποχρέωση να προβάλω ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ανωτέρω συνδιασμού. Σχόλια για το πόσο θεότεκνο είναι το πλάσμα που ακολουθεί, για την μεταμόρφωσή του από έφηβο σε άνδρα, και διθύραμβοι για τον Stephane Lambiel, δεκτά.






 

6 comments:

snikolas said...

Άντε ρε... αυτά τα κάνω και εγώ και μάλιστα πολύ καλύτερα!

Anonymous said...

.......tin teleiotita den mporeis na tin sxoliaseis......



ps.kalo mu kai mena mu leipeis...

Πεφτάγγελος said...

Evgeniiii :P
(περιμένω την ώρα κ τη στιγμή που θα συμφωνήσω σε κάτι μαζί σου-μια το φόρεμα,μια το πασχαλιδη,μια ο Στεφαν-ολο αντιθετη με βρίσκεις :Ρ)

alienlover said...

Νικόλα μου δεν διαφωνώ, είμαι σίγουρη ότι τα κάνεις κι εσύ αυτά, και μάλιστα μακράν καλύτερα!!

sd54 μου.. θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.. τελειότις...

12η αγαπητή Beniamin, ο Ευγένιος είναι ένας πραγματικός King on Ice. Το κατέχει το άθλημα, no objections, αλλά τα σπιν του Στεφάν δεν τα πιάνει νομίζω... Αυτό το μπλογκ στηρίζει και αγαπά και τους δύο.
Παρεπιπτώντως, το πρόγραμμα της Shizuka Arakawa που κέρδισε το χρυσό στους Ολυμπιακούς το έχεις δει ε; [θεά]
Αν δεν έχεις δει την ταινία Blades of Glory, να τη δεις πάραυτα!

Anonymous said...

Den iparxei stirizei kai agapa kai tous duo to idio... tha to dexomoun mono an isoun kivernitikos ekrposopos!!

Sas parakalo na epileksete...

Stephaneeeeeeeeee!!! mexri o allos na apofasisei na apoktisei pathos kai gousto sto malli!!

alienlover said...

λέγε ότι θες, μόνο μην του ρίξεις καμιά κατάρα και τον τρέχουνε τον άνθρωπο.. (ξέρεις εσύ :ρ)
να μιλήσω για τη φόρμα του Στεφάν στους Ολυμπιακούς;
Όταν τον είδα να τη φοράει, μου ήρθε να κάνω ποστ με τίτλο : γιατί ο Lambiel δεν θα μπορούσε να πάρει το χρυσό...