Sunday, July 02, 2006

latest news

Τι ωραία πράγματα μπορούν να συμβούν από τη μια στιγμή στην άλλη..

Η αρχική ιδέα ήταν να πάω στο σπίτι της Θεάς εχθές το απόγευμα, η οποία θα έχει βρει μια δικαιολογία για να πείσει τον απόλυτο δάσκαλο να πάει κι εκείνος σπίτι της κι έτσι να του κάνουμε έκπληξη, δηλαδή να ξανασυναντηθούμε μετά από ένα χρόνο. Έτσι κι έγινε. Η Ε. Είπε στον δάσκαλο ότι της ήρθε η όρεξη να παίξει και ότι θέλει να την ακούσει, πράγμα σπάνιο, γι’αυτό κι εκείνος έσπευσε σπίτι της για το θαύμα. Η συνάντηση είχε πλάκα αλλά αντί να του κάνουμε εμείς έκπληξη μου έκανε εκείνος ..
Συζητήσαμε λίγο τα περι βιολιών, μάτωσε η καρδιά μου για άλλη μια φορά που δεν προλαβαίνω να ασχολούμαι με τον αγιάτρευτο έρωτά μου το χειμώνα, και παραδέχτηκα ότι άφησα το βιολί μου στην Ουγγαρία (είμαι αδικαιολόγητη, το ξέρω). Ο δάσκαλος με ρώτησε αν θα ήθελα να ξαναρχίσω μαθήματα.. προφανώς ήθελα σαν τρελή κι εκείνος προσεφέρθηκε να μου δαανείσει ένα από τα δικά του για το καλοκαίρι.. Τι απίστευτη χαρά.. τι έκπληξη.. τι ευφορία..
Από εχθές το βράδυ ασχολούμαι συνέχεια μαζί του και προσπαθώ να κάνω τα δάχτυλα μου να υπακούσουν ξανά στις νότες.. Βέβαια δεν είναι το δικό μου βιολί που μου χαρίζει την απόλυτη συγκίνηση , αλλά η κίνηση του δασκάλου είναι ανεκτίμητη. Το καλοκαίρι μου λοιπόν θα κυλήσει με νότες και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη γι’αυτό ^^..

7 comments:

snikolas said...

Ευτυχώς που δεν μένω κοντά σου!!! Θα σου είχα κάνει μήνυση για ηχορύπανση! :)

(όχι θα σου χάριζα νομίζεις…)

alienlover said...

επιμένεις βλέπω..
ΟΧΙ ΚΑΙ ηχορρύπανση το βιολί ΜΟΥ ντάξ;

nanakos said...

Από δω χάμω και στο εξής θα σε φωνάζουμε 'Εμμανουέλ'. Όπως η Εμμανουέλ Μπεάρ. Στο "Μια καρδιά τον χειμώνα". Που έπαιζε βιολί - ή κάτι έγχορδο με δοξάρι τέλος πάντων. Και ήταν ωραία και μοιραία και όλο έκλαιγε και μεγαλώνανε τα μάτια της.
Υπάρχει περίπτωση να γίνεις πιο γλυκειά απ' όσο είσαι??!

elenitsa! said...

ntelos kalo ola kalaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

ζεις????

alienlover said...

nanako mou den tin kserw tin tainia alla tha psakso na ti vro!!
ti lukos pou eisai ... :***

doodleraki mou kalo mou plasma, apo triti eipame pou ksemplokaroume genikws polu euharistws:) o stauroukos tha mas paei eee?? filakia pollaaaaa :))

elenitsa kalws irthes :) ooola kalaaaa nieeeeee ^^

mikri ollandezoula mou , nai nai zo (dustuhws gia sas). Apla me aporrofise i ethelontiki ergasia kai to violi :)

Συνήθης Ύποπτη said...

Ρε τώρα το είδα (χτύπα κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, απαράδεκτη είμαι)


Αλλά, σεμνό μου τέκνο, σε ευχαριστώ :D:D:D:D:D:D:D:D:D, μου έφτιαξες τουλάχιστον τη βδομάδα με την προσφώνηση!!!

τουλάχιστον μια από μας ασχολήθηκε (και εννοείται ότι θα ήσουν εσύ αυτή) με το όργανο, κι ας γκρίνιαξα, κι ας ζήλεψα!
Πολλά πολλά φιλιά!!!