Tuesday, February 28, 2006

Στο αεροδρόμιο

Έχω κατέβει Ελλάδα για διακοπές και ανάμεσα στα απαραίτητα ψώνια είναι και ηχεία για το λάπτοπ. Οταν ήρθε η (μααααύρη :ρ) ώρα να φύγω, μου γεννήθηκε η απορία "και πως θα τα μεταφέρω;". Στη βαλίτσα φυσικά δεν μπαίνανε, δεν χωράγανε κιόλας (ε που να μπει το γουφερ στη βαλίτσαα;;), αλλά και για λόγους ασφαλείας (έχουνε ήδη ανοίξει μια φορά τη βαλίτσα μου εν αγνοία μου στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης). Έτσι λοιπόν αποφασίζω να τα πάρω μαζί μου ως χειραποσκευές (ήταν λίγο βαριά , αλλά εντάξει) . Σκεφτόμουν ότι ίσως δεν μου επιτρέπανε να τα πάρω μέσα, ίσως τα περνάγανε και για κλεμμένα ( ξέρω ΄γω... μ'αυτούς που έχουμε μπλέξει..)..
Έχω παραδώσει λοιπόν βαλίτσες και τα σχετικά και είμαι με το κουτί με τα ηχεία και την θήκη του λάπτοπ, στον έλεγχο χειραποσκευών. Έρχεται η σειρά μου. Λέω στον ελεγκτή οτι έχω λάπτοπ μέσα , μου ζητάει να το βγάλω ,οκ , το κάνω , και το βάζω στο καλαθάκι. Κοιτάει λίγο περίεργα τα ηχεία, σκέφτομαι εγώ " να το!!, όπως το φαντάστηκα , δεν θα με αφήσουν να τα πάρω, δεν έχω και την απόδειξη αγοράς, ααχ κρίμα και δεν πρόλαβα ούτε να τα δοκιμάσω... " , ανοίγει το στόμα του μετά από μερικά δευτερόλεπτα , και ακολουθεί ο εξής διάλογος :

Ελεγκτής : Τι έχει μέσα; (δείχνοντας το κουτί)
Εγώ : Ηχεία.
Ελεγκτής: Για το λάπτοπ;
Εγώ: (!!) Ναι...
Ελεγκτής: Πόσο τα πήρες;

9 comments:

hopkins said...

:P

Pegasus said...

Μου θύμισες κάτι κουφότατο πάλι από ελενκτη.

Έχω ένα θείο που δουλεύει στην Ολυμπιακή, οπότε όταν πήραμε το αεροπλάνο για την επιστροφή στον καναδά, είχε βάλει να μας κάνουν ένα δίσκο με φρούτα δώρο οι αεροσυνοδοί. Ήταν τόσα πολλά τα φρούτα και είχαμε φάει του σκασμού που σχεδόν δεν φαγαμε ούτε ένα. Ε και είπαμε να τα πάρουμε μαζί μας σπίτι. Φτάνουμε να περάσουμε και ο κύριος μου λέει :

"- Τι κρατάτε;
- Ενα δίκσο με φρούτα που μας χάρισαν στο αεροπλάνο.
- Δεν το δηώσατε όμως.
- Οκ, αλλά σας το έχω φάτσα φόρα μπροστά σας και αν ήθελα να το κρύψω και να μην το δηηλώσω θα το είχα βάλει στις αποσκευές μου!!!
- θα πρέπει να πληρώσετε πρόστιμο.
- ... (δεν μιλώ και κοιτώ με γουρλωμένα, θυμωμένα και χαμένα μάτια)
- θα σας στοιχίσει 200 $.
- Βρηκατε να βγάλετε λεφτά από μια φοιτήτρια; Πάτε καλά; Αφου σας τα δείχνω τα φρούτα. Να κι ο δίσκος. Χάρισμα σας!"

Τελικά με άφησε να περάσω, κατασχεσε τον δίσκο και γύρισα μετά ξανά προς το μέρος του και τον είδα να δαγκώνει ένα αχλάδι από τον δίσκο! Του χώνεις μια μπούφλα ή δεν του τη χώνεις;;;

Neilys said...

xaxaxaxa , tin adelfi mou tin eixan stamatisei kai tis ekanan 30 lepta elegxo gia ena trigwnaki pou leme ta kalanta!!

alienlover said...

anastasia mou, mia hara tous irthe!!

piri , gia ena trigonaki ??? ahahahaha... ELEOSSS

snikolas said...

Είναι κομπλεξικοί οι περισσότεροι. Αυτό έχω καταλάβει. Αλλά εδώ ο τυπάς μάλλον δικός μας ήταν (κομπιουτεράς) :)

Unknown said...

??????

Sorry δηλαδής αλλά σαμπγούφερ για το λάπτοπ;;;;;;;;;;

(πόσο τα πήρες τελικά;;;)

alienlover said...

@helena: kala, esena den xreiazetai na sou sumvoun ta tragika sto aerodromio, sou sumvenoun se ola ta alla meri :P

@ arab : e den itan kai terastio , alla to megethos tou to eixe.sti valitsa pantws den hwrage. poso ta ha parei ? de thimamai, ohi polu pantws. peripou 70-80 E

Epicuros said...

Μην τα παίρνετε και τόσο σοβαρά! 'Οπως στη ζωή συναντάς κάθε καρυδιάς καρύδι, έτσι και στα τελωνεία! Κάποτε μία πανέξυπνη τελωνειακός στο Εληνικό με έβαλε να πληρώσω δασμό για ένα μπουκαλάκι Baby Oil αδιαφόρησε για ένα μάτσο δίσκους (LP τότε), δύο ηχεία και άλλα καλούδια!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.