Tuesday, November 08, 2005

Άνθρωποι που θέλουν να γίνουν "ο πρώτος μου πελάτης"

Όταν σε πολλά χρόνια άπό τώρα θα γίνω μια καταπληκτική ψυχίατρος(:D), διάφορα άτομα έχουν εκφράσει την επιθυμία να είναι ο πρώτος μου πελάτης. Λοιπόν, έχουμε και λέμε :

- ο αδελφός μου

- ο Παρούλης
- η δασκάλα μου
- ο άντρας της
- ο δάσκαλός μου
- η Έλενα
- η Λιάνα
- η ξαδέλφη μου
- η νονά μου
- οι θείες μου (τουλάχιστον 4)
-η μαμά μου
- η Μαίρη (νομίζω:ρ)
- ο Μαξ

- o Morpheous :)

Μικρή βγήκε η λίστα, σίγουρα ξεχνάω μερικούς.. Αιτήσεις παρακαλώ να στέλνονται στην msn διεύθυνσή μου . O/Η τυχερός/ή κερδίζει , κατόπιν κλήρωσης , ένα πακέτο δωρεάν ψυχανάλυσης.

6 comments:

morpheous said...

εγώ γιατί είχα την εντύπωση πως ο ψυχαναλυτής δεν πρέπει να γνωρίζει το άτομο που ψυχαναλύει ώστε να είναι περισσότερο αντικειμενικός κτλ!
2 που ξέρω έχουν αυτό τον κανόνα! τελικά είναι κανόνας ή όπως την δει κανείς;

alienlover said...

mporei na exeis dikio,diladi mia xara logiko mou akougetai, alla einai polloi oi endiaferomenoi, ti na kanw?:p

vevaia, i magkia einai na eisai antikeimenikos enw ksereis to atomo ;)

morpheous said...

μιας και πιστεύω στην ψυχανάλυση πρόσθεσε με στη λίστα σου!

Μαίρη.. said...

τι νομίζεις βρε???? κανονικά θα έπρεπε να ήμουν από τους πρώτους στην λίστα σου, αλλά δεν θα κάνω παράπονα.. Να μην επαναληφθεί παρακαλώ!!!
:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

alienlover said...

@mairi:i katataksi paei me tin seira pou proseferthikan ta thimata:p

vasvoe said...

xm oraia, mas leipei emia e-psyxiatros stin blogosfaira

poly omorfa...