Friday, October 07, 2005

Η χαρά του παιδιού

Αρχικά να δώσω τον αφορισμό μου στον Ούγγρο κύριο ελεγκτή που με χρέωσε 2500 φορίνια (10 Ε) επειδή χώρισα το πακετάκι των 10 εισιτηρίων του τραμ και τα χρησιμοποιούσα ξεχωριστά. Να τονίσω πως το εισιτήριό μου ήταν ακυρωμένο , οπότε δεν έκανα κάτι παράνομο. Το μόνο μου σφάλμα ήταν ότι δεν κατάλαβα πως δεν πρέπει να το κάνω , αφού ναι μεν ήταν γραμμένο πάνω στο εξώφυλλο του πακέτου αλλά στα Ουγγρικά. Το επίπεδο επικοινωνίας μου στα Ουγγρικά βρίσκεται ακόμα σε προνηπιακό στάδιο,οπότε ΠΩΣ να το καταλάβω ;;Αγγλικά στο κιόσκι που τα πουλάνε ΔΕΝ μιλάνε.Ούτε Γερμανικά. Τα νύχια μου να μυρίσω;; Φίλη μου που μιλάει Ουγγρικά είπε πως δεν έπρεπε να πληρώσω το πρόστιμο γιατί το είχα ακυρώσει. Καλά ας μίλαγα τη γλώσσα και σου λεγα εγώ.. Με αυτά τα λεφτά θα μπορούσα να είχα πάρει εκείνα τα τέλεια κεράκια βανίλιας... :-( Δεν ταράσσομαι όμως. Κυρία.

Σήμερα είχαμε έξτρα πρακτικά Ανατομίας για όποιον ήθελε και φυσικά ήμουν εκεί. Πολύ το ευχαριστήθηκα για 2 κυρίως λόγους. 1) Είμασταν λίγα άτομα και μπορούσαμε άνετα να μελετήσουμε και 2) μαζί μας ήταν και τα γερμανικά γκρούπ στα οποία συμπεριλαμβάνεται και καλός μου φίλος οπότε είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε.
Πήρα και συγχαρητήρια από τον προφέσσορα γιατί έκανα κάτι πάρα πολύ καλά( δεν λέω λεπτομέρειες,είστε και ευαίσθητοι, μην μείνετε επί τόπου και το έχω τύψεις μετά) . Το μόνο αρνητικό στα πρακτίκα είναι το ότι η φορμόλη βρωμάει βρωμάει βρωμάει.Τα πρώτα 10' είναι κάπως ζόρικα, μέχρι να συνηθίσεις, μετά είναι οκ και μπορείς και δουλεύεις άνετα. Ούτε μάσκα δεν χρησιμοποιώ. Γιατί Ολα Μια Ιδέα Είναι( Ο βασιλιάς των λιονταριών rulezzz) .

Δευτέρα γράφουμε Βιολογία και έχω τρομοκρατηθεί λίγο, αλλά νομίζω πως την παλεύω. Ελπίζω να περάσω..

Ακολουθεί προβληματισμός.Όπως λέμε ακολουθεί πολιτική διαφήμιση, για να ξέρει το κοινό τι το περιμένει και να μπορεί να το αποφύγει.
Η Ανατομία είναι το πιο σημαντικό μάθημα του εξαμήνου και θέλει πολύ διάβασμα. Όμως αν διαβάζεις Ανατομία για να τα μάθεις όλα υπερτέλεια , θα κοπείς σε όλα τα υπόλοιπα .
Αν όμως θες να περάσεις όλα τα μαθήματα, μηδενός εξαιρουμένου (ναι και Biophysics and Statistics) , δεν θα ξέρεις τέλεια Ανατομία . Αν όμως δεν την ξέρεις τέλεια, τι σόι γιατρός θα γίνεις;;; Και εδώ είναι που κολλάω. Η μέρα έχει μόνο 24 ώρες , εκ των οποίων παραπάνω από το 1/2 αναλώνεται σε διαδρομές και μαθήματα, και όταν γυρίζεις στη βάση το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να διαβάσεις ουσιαστικά και σε βάθος. Άρα μένει το Σ/Κ.Οπότε τι κάνεις; Πέιτε μας τη γνώμη σας και κερδίστε έναν περικοκλαδοκόφτη, ένα έξυπνο και συνάμα εύχρηστο προΪόν,προσφορά της Α.Μ.Α.Ν. Τελεσόπινγκ( όσοι έβλεπαν Α.Μ.Α.Ν. θα θυμούνται τα ιστορικά προϊόντα τους:D).

Ώρα για διάβασμα. Ασπάζομαι τα μαγουλάκια σας και σας χαιρετώ.

6 comments:

maya said...

Κουράγιο...
Διάβασέ τα όλα αλλά μην το παρακάνεις και μην αγχωνεσαι.
:D

νερα'ι'δάκι .... said...

Aυτό το πράγμα με τη γλώσσα στην Ουγγαρία, υπερβολικά εκνευριστικό..έλεος! Το'χω ζήσει -για λίγο ευτυχώς- και σε καταλαβαίνω! Υπομονή!! :-)

Anonymous said...

Υπομονή και ξανά υπομονή. Τουλάχιστον έχεις κάτι να κάνεις.. και έχεις και παρέα.. Τι να πω εγώ που με αφήσαν σχεδόν όλοι και αυτοί που έμειναν έχουν φροντιστήρια?

Τέσπα, καλή συνέχεια και καλή τύχη.

Συνήθης Ύποπτη said...

Όλο άσχετα comments σου αφήνω για να σου λέω αυτό που θέλω να σου πω αλλά τι να κάνω που είμαι τόσο πτώμα που όλο ξεχνάω, βαριέμαι ελεεινά να στείλω mail, πόσο μάλλον ένα μήνυμα, ενώ εδώ, μπαίνω, σε διαβάζω, σου λέω και αυτό που έχω να πω...

Ναι, τι έλεγα;

Α, ναι, Ok, με αυτό που μου είπες, ελπίζω να σε προλάβω, θα προσπαθήσω να το κάνω αύριο να το δεις, αν δηλαδή με αφήσει ο αδερφός μου. Ουφ, αυτά, η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθεί. Ελπίζω μόνο το timing να είναι σωστό.

Φιλούρες, μικρό μου!

mn8 said...

Θα σου πω την κουβεντα που επαναλαμβανει η μανα μου οταν βλεπει την αδερφη να αγχωνεται για τα μαθηματα [γιατι εγω παντα σταθερος στον κοσμο μου ημουν, αλλα παντα καλος μαθητης]:

Τι να το κανω να εχω μια αριστη μαθητρια στο σπιτι μου, αλλα να ειναι αρρωστη απο το αγχος και τις αυπνιες;

Σκεψου το...

alienlover said...

prwton na pw oti 5 sxolia sto blog mou einai prwtofanes, den ksanagine ! thnx paidia!

@maya: prospatho..prospatho....

@stalitsa: nai einai kapws enohlitiko, alla den mporw na kano kati allo.. upomoni kai meleti ouggrikwn einai i lisi...

@helena: thnx mikro mou, na sai kala. ti mikro diladi, olokliri eliks pia :D apo konta tha poume kai ta upoloipa, ksereis esu;-)

@sunithis upopti : euharisto euharisto euharisto eisai thea (kala auto to kserame :-D)

@ mn8: den tous noiazei an pethenoume , apla theloune na grafoume teleia. TELEIA. kai mantepse, den grafoume teleia kai mas krazoune..