Monday, August 29, 2005

Evdomada prwti.Entiposeis.

Deutera 29 Augoustou.Simera einai megali giorti gia tin Orthodoksia. Apokefalisan ton Ioanni ton Vaptisti.Penthos.
Opa, off topic.
Deutera 29 Augoustou.Kleino mia vdomada stin poli tou Szeged.Entiposeis:
-Oi dromoi einai fardioi, oi perissoteroi kai kaloftiagmenoi.
-Ta autokinita stamatane stis diavaseis
-Den uparxei mpotiliarisma , akoma kai tin wra pou sholane oi perissoteroi(uparxei eksigisi gi'auto, diavase parakatw)
-Oi anthrwpoi pathenoune tin plaka tous molis vgenei ligo o ilios kai gi auto ksesikonontai, vazoun oti pio elafru mporoun(akoma kai me kruo) kai petagontai sta parka kai tis plateies gia pic nic.
-Den uparxoun polla autokinita, dioti oi anthrwpoi edw kukloforoune me podilata. Ws ek toutou, oi dromoi den gemizoune me parkarismena autokinita.
-Yparxoun authona parka, plateies, pagkakia me gkazon gurw gurw,akoma kai apenanti apo to spiti mou.
-Oi antrwpoi ento agglika nten kserei ,ektos apo tous foitites. Pali kala...


P.S.: An emena se eparhiaki mikri poli, na to katalavo auto me ta autokinita kai ta podilata. Ma edw kai megali einai i poli, kai sto kentro tis meno...Toso pisw eimaste re gamwto? Ti na po..

1 comment:

maya said...

Μετά από μία μέρα τρεξίματος στην Αθήνα, μέσα στη ζέστη και στο καυσαέριο, σε ζηλεύω τρελά! Άντε τυχερούλα! :)