Saturday, July 02, 2005

Ποστ χωρίς ουσία

Τώρα που είπα χωρίς ουσία, θυμήθηκα ένα τραγούδι των Ενδελέχεια , το " Τι τραγούδι να σου πω" , που το τραγουδάει υπέροχα και ο Κότσιρας."Τι τραγούδι να σου πω χωρίς ουσία, να το φτύνουν οι σοφοί κι οι μπερδεμένοι, να γεννιέται στα ρηχά κι εκεί να μένει, να μην έχει ούτε λάμψη ούτε αξία, μα να φέγγει στη δικη σου καταχνιά".Περιγραφή για το Holy Avenger είναι αυτοί οι στίχοι.
Διαπίστωσα ότι έχω πολλές μέρες να γράψω στο μπλογκ.Και οτι ναι μεν θελω να γραψω τωρα , αλλα βαριεμαι.Γενικως βαριεμαι σημερα. Βαριεμαι να ρωταω, να απανταω ,να περιγράψω πως πέρασα εχθές,να μιλήσω στο τηλεφωνο, να παίξω βιολί(θα με κράξει πάλι ο δάσκαλος).
Μμμμ υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έγραφα για τον Αλκίνοο.Αλλά δεν έχω όρεξη.
Όλη μέρα σήμερα σέρνομαι απο καναπέ σε κρεβάτι και το αντίθετο. Αφού να φανταστείς αρνήθηκα να πάω με τα παιδιά στο Λουνα Παρκ. Ποιος?? ΕΓΩ!! Που πετάω τη σκούφια μου (δεν φοράω , αλλα αν φόραγα θα την πέταγα) για βόλτα και τζερτζελέ :ρ . Κατάντια.
Επιτέλους άνοιξαν τα Starbucks στο Παγκράτι. Υαyyyyy!! Θα πάω για καφέ μετά.Ε να μην τα εγκαινιάσω;; :-D
Εδώ και 2-3 μέρες ακούω στο κεφάλι μου (χωρίς να ακούω με καποιο ακουστικό μέσο) το "πάρε με στ'ονειρο μαζί σου".Δεν είναι υπέροχο;; Δεν το 'πε εχθές στη συναυλία ο Αλκίνοος.Αλλά θα μου πεις ,αφού δεν ήταν η Τσαλιγοπούλου,πώς να το πει ο άνθρωπος;;;; Δίκιο έχεις.
Στο νετ καφέ που βρίσκομαι τώρα , παίζει αρκετά δυνατά η μουσική . Μόλις έβαλε Νιρβάνα. Πολύ ωραίο κομμάτι!!! ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΉΘΗΚΑΝΕΕΕΕΕ??
Ααααααχ να χα ένα κρεβατάκι εδώ τώρα...Να ξάαααπλωνα.Υπομονή λίγες μέρες ακόμα , μέχρι να 'ρθει το λάπτοπ , να σερφάρω απο το κρεβατάκι μου .
Να και το soundtrack της φοβερής ταινίας "Gone in 60'' ". Πσσσσσσσς αυτο είναι!Τώρα ξεβαρέθηκα!!!! Τελικά,έχουνε δίκιο οι άντρες που παρομοιάζουν τα αυτοκίνητα με γυναίκες :D:D Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη γυναίκα που να το παραδέχεται αυτό. Συνήθως το θεωρούν προσβλητικό.Μαα....γιατι???΄Ασχημο θα σου 'πεφτε καλή μου να σε παρομοιάζανε με την πλέον κλασσική θεά Ferrari F50 ?? Τι να πεις.. Ασπάζομαι τα μαγουλάκια σας και σας χαιρετώ!(κλεμμένο απο τον Νιόνιο)

No comments: