Monday, June 13, 2005

Ένας κόμπος η χαρά μου .....

Μην περιμένετε να βγάλετε νόημα(προειδοποίηση).
Αχ τι καλα! Πολυ καλά νέα μου φερε το Σαβ/κο και χαλάλι όλα!Καλά ο καημένος πρέπει να νόμιζε οτι είμαι τραγικά άσχετη. Μα να μην θυμάμαι ποια ορμόνη εκκρίνεται;;; Λοοοοοοοοοοοοοοολ . Ντρεπομαι να σας πω τι δε θυμόμουν κιόλας:ρ Πολύ γλύκός όμως και η κυρία τρομερή ! Τώρα περιμένω να μου έρθει το γράμμα, μέχρι τότε ύπομονή (και λίγη κρυφή χαρά ::shy::) Πόλύ βλάκας ο τύπος εχθές. Ρε άνθρωπε , ρωτάς κατι. Άσε με να το σκεφτώ πρώτα και σου απαντάω. Μη μου αλλάζεις την ερώτηση και με τσαντίζεις. Μου δωσες και ενημερωτικό φυλλάδιο.Ηλίθιε.Δε θέλω ρε, παράτα μας! Αυτοί έχουν 1/5 . Εσείς τι έχετε?? Ούτε και θα το προτιμούσα, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα. Υπάρχουν κι αλλού καλύτερα. Να θυμάσαι όμως πως καμιά φορά άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη και απο αυτά που άκουσα (από παθόντες :ρ), μάλλον μόνο το όνομα έχετε. Φροντιστήριο για τα μαθήματα του Πανεπιστημίου?? Ααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Τι λέει ρε?Ναι περίμενε να σου ρθουνε πιο πορωμένοι. Κι άμα βρεις έλα να μου το πείς. Εσείς χάνετε , από πολλές απόψεις. Ναι δε συγκρίνετε για σας κυρία μου, και μπράβο στα παιδιά σας αλλά αδιαφορώ. Για σένα κούκλα, διπλό βραβείο. Πρώτον για το πείσμα που έχεις, για την προσπάθεια που κάνεις και για τα αποτελέσματα που ήδη έχεις. Δεύτερον, γιατί σε κάλεσα εντελώς ξαφνικά και αμέσως ετρεξες. Χωρίς εσένα μάλλον θα χα κανει ένεση . Είσαι μοναδική, το ξέρεις ... Σ'ευχαριστώ.

No comments: